En. Nuffnang..

Wednesday 17 April 2013

Rawat Bibir Kering Dengan Madu..


Assalammualaikum..
nak tanya sikit ni.. korang ada masalah bibir kering tak.? haish.. aku nie tak pernah-2 bibir kering tup-tup hari tu time tengah belek-2 muka kat depan cermin tengok-2 bibir aku macam lain jewp.. OooNoo.. Eee.. hodohny..


See.. nampak sangat badan aku panaskan.. maklum loe baru baik dari demam time ue.. Then aku pon mencuba mencari idea untuk menyelesaikan masalah ini.. Fikir punya fikir, tiba-2.. Haa.. Idea datang..


Taraaa... apa susah.. kan stock MADU aku banyak.. baru aku ingat MADUkan banyak khasiatnya.. selain bagus untuk muka ia juga boleh merawat bibir kering.. tak tunggu lama aku terus basuh tangan then sapu MADU ue rata-2 di seluruh bibir.. Aku biarkan MADU ue sampai kering ( sampai tertidur sebenarnya ) nasib baik bilik aku tak ada lipas or semut.. takut nanti tak pasal-2 dapat bibir tebal macam Miss Negro.. hihi.. dan hasilnya...


macam ni lorh.. cantik tak kak ton.? Erghergh.. cantik tak bibir aku.. hehe.. dah t'ikut-2 iklan TV3 ue pulak.. ( kak ton mmg cantik tp lau tak msuk tv lg cantik ) Opsss... Gurauan semata-2 Kak Ton.. hahaha... tapi sebab iklan ue Kak Ton popular gakx erk.. Untung loe badan.. Hish aku nie, ta pasal-2 cerita pasal Kak Ton.. Lari topik betul.. ok-2, lepas 3 hari berturut-2 aku guna MADU nie Alhamdulillah bibir aku kembali cantik dan seksi.. ( seksi ke seksa, eyh.. apa-2 je la ) Kalau korang nak tahu, MADU nie gakx boleh buat bibir kita jadi merah dan menawan.. Senang jewp caranya, korang just perlu sapu MADU dekat bibir korang sebelum tidur dan biarkan dia kering sendiri.. tapi... make sure bilik korang tak ada lipas or semut or apa-2 serangga yg suka benda manis.. nanti tak pasal-2 dapat bibir Miss Negro, aku tak tanggung.. hehe..
selamat mencuba.. BYE-2..

No comments:

Post a Comment