En. Nuffnang..

Monday 12 August 2013

Raya Punya Cerita..


Assalammualaikum..

hai2.. hari nie baru ada peluang nak update blog.. huh.. tersangatlah letih badan ini.. cewaah... 21 22 hari bulan nanti baru dapat cuti.. hukhuk.. sedih.. tak payah nak sedih sangat lorh, sendiri yang tak nak amik cuti..


kerja2 juga.. baju raya mesti kena ada.. hehe.. tahun nie purple menjadi pilihan.. Aidil yang pilih baju nie.. kalau bab baju memang dia pandai.. aku pakai jewp, dah orang belikan.. :)


sempat bergambar anak beranak jewp.. cousin2 aku yang lain semuanya belum siap time nie.. dahlah aku masuk kerja pukul 12.. huh.. tak apa, yang penting ada gambar kiteorang anak beranak.. :)

cantik tak kak teyn.? hikhik...

raya ke 2 simple jewp..

tak ada cerita pun sebabnya aku kerja.. insyaallah 1 September nanti kalau jadi aku nak buat Open House.. siapa nak datang tinggalkan komen ye.. hehe.. tak nak datang tapi nak komen pun boleh.. :)

Thankz 4 Reading..
Bye-2..

No comments:

Post a Comment