En. Nuffnang..

Thursday 26 September 2013

Birthday Girl..


Assalammualaikum..


happy birthday to me, happy birthday to me,, happyy birthdaaayyy to mee,,, happpyy birthhdaaayyy too meee.. hahaha.. 21 Sept haritu genaplah usia kita 19 tahun.. sebenarnya tak sangkapun dapat kek besar nie.. aku mintak dekat en.bf kek yang dah siap potong tu jewp, sekali dia bagi kita yang macam nie pula.. hehe.. thankz hubby..


walaupun tak dapat cheese cake tapi yang ini pun dah cukup.. hehe.. hubby kita memang sweet, cewaaahh.. nasib haritu dia amik cuti so dapatlah dia celebrate sikit and masak something for me haritu.. mee hoon ombak rindu kan b.? haha.. tak tahulah macam mana dia dapat nama mee hoon tu tapi ibu aku puji masakan dia.. hehe..


make a wish first.. semoga aku diberikan umur yang panjang, keluarga yang baik dan memahami, jodoh yang berkekalan bersama si dia, mertua yang boleh menerima aku seadanya dan anak2 yang comel 1 hari nanti.. ehehe.. fuhh... to my dear love thankz 4 this celebration cukx.. simple tapi cukup untuk aku rasa dihargai..

Thankz 4 Reading..
Bye2..

No comments:

Post a Comment