En. Nuffnang..

Thursday 26 September 2013

Hari Orientasi bersama Staff Baru CoolBlog & TBlogger..



Assalammualaikum..

hihihi.. maaf sebab dah lama tak update.. bukan apa, walaupun telah diberi kemudahan yang diinginkan tetapi masih ada 1 sifat dalam diri ini iaitu malas.. hehe.. konon sebelum ni cakap bolehlah selalu update blog tapi sudahnya terbengkalai juga.. maafkan saya ye blog kesayangan.. tapi hari2 aku buka kau dekat handphone tau.. nak update dekat handphone screen kecik.. sobsobsob.. nak buka laptop terasa berat jari ni sebab lepas balik kerja mata hanya mahu dimanjakan.. haha.. poyo sangat..


yang mana kita, yang mana kita.? haha.. seriesly aku tak pernah sangka yang 1 hari aku akan jadi salah seorang dari keluarga CoolBlog.. masa nie aku baru seminggu masuk kerja then kebetulan ada orientasi untuk staff baru so Area Supervisor aku suruh pergi.. mula2 rasa macam manalah bila aku pergi sana nanti, aku nie bukan jenis cepat bergaul.. tapi alhamdulillah, bila sampai sana semua senyum dekat kita.. orang office pun peramah dan masing2 cepat mesra..


yang sebelah aku tu kak shikin.. aku tak sure apa jawatan dia tapi yang pasti dia mesti salah seorang orang kuat CoolBlog..


yang berbaju pink tu of courselah CoolBlog punya staff.. yang 3 orang dekat depan tu pula supervisor and kak shikin.. then yang baju hitam tu Staff TBlogger.. korang pernah dengar nama tu tak.? sebelum nie aku pernah tengok jewp baju yang diorang pakai tu, rupa2nya TBlogger nie anak buah kepada CoolBlog.. yang membezakannya CoolBlog hanya tertumpu kepada air kan.? TBlogger pula senang cakap macam cafelah.. ada air and makanan.. walaupun majoriti pekerja TBlogger cina tapi jangan risau sebab makanan yang diorang jual tu HALAL..

Thankz 4 Reading..
Bye2..

No comments:

Post a Comment