En. Nuffnang..

Saturday 7 September 2013

Open House..


Assalammualaikum..

ok, la ni cek na cite pasal open house rumah cek kemaren.. mula2 aku plan nak buat open house 1-9-2013 tapi terpaksa tukar plan sebab kawan2 aku kebanyakannya belajar lagi, ada yang nak balik kolej loe apalah.. jadi aku buat 15-8-2013 hari tu..


tahun nie tak ramai sangat yang datang sebab masing2 dah besarkan.. ada yang dah kahwin ikot suami/isteri duduk luar dari JB, yang sambung belajar jauh2 dah balik kolej masing2, yang kerja pula tak dapat cuti.. so ini jewp loe yang tinggal.. tapi jangan ingat yang sikit nie tak mampu buat rumah aku bergegar, mulut masing2 pun dah memang pakai hembus jewp.. ada jewp nak kenakan orang..


tapi terhibur sikitlah aku dengan diorang hari tu.. dah lama tak jumpa macam2 lah kiteorang cerita.. kenang zaman sekolah balik.. tak kering gusi kau.. hehe.. ingat zaman cinta monyet, kena kejar dengan cikgu disiplin 1 sekolah and macam2 lorh.. hahaha... muka jewp baik semua nie tapi bila ada kesalahan jewp muka2 nie lah cikgu cari dulu even kiteorang tak buat benda tu.. argghhhh... aku rindu zaman sekolah..


walaupun jarang jumpa, kadang2 bermasam muka kau, aku dan dia tetap kawankan.? ehehe.. insyaallah..

Thankz 4 Reading..
Bye-2..

lepas nie makin jaranglah aku update,
tapi bila ada benda yang best
insyaallah aku akan share
walaupun lambat setahun.. hehe..

No comments:

Post a Comment