En. Nuffnang..

Tuesday 14 May 2013

Hanya Secebis Kenangan Untuk Dikenang..


Assalammualaikum..

masa kecik-2 mesti semua comel-2 kan.? dengan pipi yang tembam, badan ketul-2 memang confirm-2 buat semua orang geram and rasa nak gigit.. aku nie memang dari kecik berisi so tak heranlah kalau abang-2 sedara aku geram dengan daging aku.. masa kecik-2 aku paling takut dengan abang sedara aku sebab diorang jahat gila.. bila nampak aku diorang tangkap aku then diorang gigit sampai berbekas tangan aku.. diorang ingat tak pedih gaknya.. huh.. hampeh punya abang.. jom layan gambar aku masa kecik-2..





jeng jeng jeng.. comelkan kita.? ok.. stop.! kita tahu kita memang comel.. haha.. banyak lagi sebenarnya gambar masa kecik tapi tak larat tangan den nie nak snap banyak-2.. apa yang ada nie cukup lorh kan untuk di kongsi.. Bye-2..


No comments:

Post a Comment