En. Nuffnang..

Thursday 30 May 2013

Menghitung Hari..


Assalammualaikum...

OhMyGod OhMyGod OhMyyGoooooood.... dah kenapa kau.. ahakx.. nie na cerita nie.. pejam celik pejam celik lagi 6 hari aku akan terbang ke Sarawak.. OhMyGucci.. Eeuu.. gedik amat ayat.. haha... wah.. dah feel-2 dah nie masa naik kapal terbang tu nanti.. hikhik.. maklum saja first time naik kapal terbang.. excited gua beb.. excited-2 juga tapi tujuan ke sana tu kena betulkan.. Eyh.. betul apa, pergi sana jumpa bakal mak mertua mintak restu keluarga dekat sana balik sini KAHWIN..!! hahaha.. banyak aku punya kahwin.. Aidil tu tak habis belajar pasal ISLAM lagi larh teyn.. tapi mak aku cakap boleh jewp kahwin even dia masih dalam proses pembelajaran tentang ISLAM.. benda yang baik elok dipercepatkan.. Ngee..

harap-2 Allah permudahkan jalan kami.. hubungan aku dengan mummy Aidil ok jewp.. selalu juga aku berbual dengan mummy melalui telefon.. walaupun agama aku dengan mereka berbeza tapi kalau masing-2 ada persefahaman tak salahkan.. yang penting, kita hormat agama dan kepercayaan mereka dan mereka juga begitu.. 1 malaysia maa.. haha.. 

Aidil pukul 12.05 pagi tadi dah sampai Kuching.. dia balik awal sebab nak sambut gawai dekat sana.. tahun lepas tak balik so tahun nie kena balik.. dari pagi call aku suara happy jewp.. aku dengan ibu 5 hari bulan baru berangkat ke sana.. Ouh.. tak sabarnya.. rugi jugakan sebab tak dapat tengok macam mana diorang sambut gawai.. xpe-2, tahun depankan ada.. Hehe..


Bye-2 JB.. 
Hye-2 Sarawak.. haha..

2 comments:

  1. singgah sini!!!!

    ingatkan menghitung hari nak kawin tadi... :)

    ReplyDelete
  2. memang nak kawen tapi masih dalam perancangan.. hehe..

    ReplyDelete