En. Nuffnang..

Wednesday 22 May 2013

Mereka yang Awesome..


Assalammualaikum..

macam mana nak mula nie.. hurm.. apa erk.. adush.. once upon a time.. alarh.. apa aku merepek nie..
susah pulak kita nak cari ayat.. bedal jewp lorh erk.. hihi.. nak dijadikan cerita, hari isnin tu aku telah berkeluaran dengan kak syaz, ej and my hubby ( mesti kena ada ^-^) .. dah berbulan kowt kiteorang tak jumpa.. so memang happening gila lorh..


mula-2 ingat nak pergi Pandan Uptown then makan-2 pastu balik tapi syok punya pasal sampai tak ingat masa.. tengok-2 jam dah pukul 4.30 pagi.. haha.. nasib baik esoknya cuti tapi kesian kak syaz sebab dia kena kerja gakx.. enjoy-2 juga tapi tugas sebagai guru harus dilaksanakan.. waa.. gitu.. nasib baik jugalah dia cikgu sesi petangkan.. dekat Pandan Uptown tak lama pun sebab Aidil  just nak cari beg untuk balik sarawak..

situasi yang aku rasa paling bangang bin bebal time kiteorang nak makan.. oleh kerana perut masing-2 dah mengerutu so kiteorang just pergi medan selera dekat situ jewp.. tak sempat kiteorang nak panaskan bontot terus meja kiteorang kena serbu dengan pelayan-2 warung dekat situ.. Ya Allah kau bayangkan macam mana dalam keadaan yang sempit tu diorang boleh terpa tanpa bagi peluang untuk korang memilih.. masing-2 nak promote makanan dari gerai masing-2.. huh.. Aidil dengan Ej awal-2 dah pilih Nasi Ayam Biasa.. ok bab diorang setel, aku dengan kak syaz masih membelek-2 menu yang ada.. tak boleh concentrate aku dengan cara diorang macam tu.. last-2 kak syaz cakap " ateyn pilihlah, kak syaz ikut ateyn ", akupun tak ada pilihan time tu terus cakap mee hoon goreng basah.. padahal nak makan nasi tapi mulut nie laju jewp cakap mee hoon goreng basah.. argh.. mee hoon pown mee hoon larh..

lepas air sampai makananpun sampai.. haa.. nie yang nak bagi aku maki-2 diorang nie.. aku order mee hoon goreng basah yang sampai mee goreng basah.. pergh.. menyirap darah gua beb.. aku dahlah tak makan mee kuning ue sangat sebab aku takut ada rasa kapur, nak pergi tukar orangnya awal-2 dah bla dulu.. Aidil dengan Ej cakap makan jewp loe.. ok makan, kak syaz makan baru dua suap dah tak tahan sebab mee dia pedas ( kak syaz memang tak makan pedas ) last-2 tukar makanan dengan Ej.. nasib baik meenya tak ada rasa kapur kalau tak memang berlaparlah aku malam tu.. lepas makan masing-2 pergi beli barang then pergi ke destinasi seterusnya..


keluar dari Pandan Uptown baru pukul 1 pagi.. kak syaz ajak pergi karaoke pulak.. ok, memang dah dijangkakan dah.. hehe.. kiteorang pun pergi Disc Laser dekat sikit nak balik nanti.. apa yang aku suka dekat Disc Laser nie korang boleh nyanyi sampai pukul berapa korang nak walaupun masa dekat counter cakap 2 jam.. lagi satu dekat sini diorang guna sistem Open.. korang masuk, nyanyi sampai korang puas then dah habis baru bayar..

tengok Ej ue, dah macam penyanyi dangdut dah..
Aidil pulak sampai tertarik-2 tali tu dia buat..

muka penat + ngantuk, mana taknya balik kerja terus keluar..

sorang dancer, sorang rocker.. ok lorh ue..

dah nak terlelap dah mata kak syaz ue tapi still nak pilih lagu lagi..

thankz kak syaz sebab sudi bawak adik-2 awak nie jalan-2.. ouh.. ye.. sebelum terlupa, al-fatiha buat nenek kak syaz yang baru meninggal pagi semalam.. dan Selamat Pengantin Baru buat kak syaz.. sabtu nie dia nikah.. tapi aku tak boleh pergi sebab tak dapat cuti.. sob sob.. apa-2 pun semoga bahagia kak syaz.. We Love You 4 Ever.. haha

BYe-2..

No comments:

Post a Comment