En. Nuffnang..

Friday 31 May 2013

Terima Kasih Rakan Blogger..


Assalammualaikum..

Alhamdulillah.. semakin hari jumlah follower aku semakin memberansangkan.. Auw.. ayat aku.. hehe.. i know my blog taklah sebest and sekreatif mana.. tapi aku selesa dengan semua benda yang simple.. apa yang aku rasa aku boleh kongsikan aku kongsi..


nie masa 2 bulan yang lepas aku rasa.. kesiankan, sorang-2 tiada yang menemani.. hehe.. tapi atas usaha sendiri kini aku ada pengikut yang setia disisi.. haish.. bukan pengikut ayah pin 2, pengikut blog nie lorh .. :-)


walaupun baru 6 orang ( kecuali yang bawah tu ), ia cukup membuatkan aku gembira.. bersikit-2 dahulu, berbanyak-2 kemudian.. eyh.. ada ke peribahasa macam tu weyh.? arghh.. lantak lorh.. aku punya sukalah nak buat peribahasa macam manapun kan.. haha.. Thankz blogger, sebab sudi follow blog kita yang sedikit awesome nie.. Awesome kew.?  anda yang menentukan.. :-)


Tak lupa gak nie, terima kasih untuk abang Ben Ashaari sebab approve kita masuk dalam group Kelab Blogger.. blogger-2 dekat situ semua tak sombong and masing-2 saling bertukar link untuk promote blog masing-2.. enjoy sangat dekat Kelab Blogger yang didirikan oleh abang Ben Ashaari.. Terima Kasih, Bye-2..


No comments:

Post a Comment