En. Nuffnang..

Monday 13 May 2013

Jerawat.?? Ouh.. Tidak.!!


Assalammualaikum..

hye blogger.. korang ada masalah jerawat.? OMG.! mesti merimaskan right.? rasa nak picit jewp jerawat 2 kan.? kalau ibu aku dia selalu pesan " jangan picit jerawat tu, nanti muka berlubang " tapi tangan ini memang susah untuk mendengar kata.. haish.. tapi syukur alhamdulillah, aku tidaklah mengalami masalah jerawat yang teruk.. maybe sebab aku cuba elakkan makan makanan yang boleh menyebabkan jerawat.. tapi ada 1 hal yang aku tak boleh tahan.. bila aku nak makan Waffle, flavour favorite aku ialah Peanut Butter + Cappucino or Peanut Butter + Blueberry or Peanut Butter + Chocolate.. See.. dekat sini jewp dah nampak yang aku memang gilakan Peanut Butter.. dan dan dan Peanut Butter nie lorh yang akan buat jerawat aku mengganas.. 

dulu aku memang risau dengan masalah nie.. sebab boleh dikatakan setiap hari aku akan makan Waffle.. bila balik rumah tengok muka dekat cermin mesti ada baby pimple dekat muka.. Urghh.. tension mak nok..


tapi itu dulu.. sekarang tak risau lagi.. aku nak makan Waffle b'flavour Peanut Butter + bla bla bla setiap satu jam sekali pun tak apa.. haha.. teruk sangat dah nie kalau makan setiap satu jam sekali.. aku dah ada penyelesaiannya.. haha. padan muka kau cik jerawat.. huh..

GEL JERAWAT by SYAHIRAH PRODUCT..
menghalus dan menghilangkan jerawat hanya dalam 1 hari.. aku nie memang boleh jadi tukang cakap iklan lorh aku rasa.. hehe.. berbakat kew budak lesung batu nie.? hakhak.. perasaan mendalam memang beginikan..

ok.. Gel Jerawat nie memang superb berkesan.. korang hanya perlu sapukan pada cik jerawat yang poyo ue dan lihatlah hasilnya dalam 1 hari..contohnya korang sapu pada waktu malam dan hasilnya pada waktu pagi korang akan nampak dia mula menghalus dan mula untuk berundur.. bahasa jenis apa yang aku guna nie.?? Aaa.. lantaklah, janji korang faham.. ta faham.? Alorh.. bacalah banyak-2 kali.. tak pun buat-2 faham jewp k..kalau rasa berminat dapatkanlah sekarang di semua Farmasi, Hyper Mart n Mini Mart.. kalau rasa nak lagi syok gunakan jewp terus produk Syahirah nie.. memang korang akan puas hati.,. Percayalah cakap mak nie nok..

haha.. candid picture..
Bye-2..

No comments:

Post a Comment