En. Nuffnang..

Monday 3 June 2013

Yeay.. Return Crew Ke Quarter Final ( Showdown 2013 )..


Assalammualaikum..


RETURN CREW.!!! Tahniah guys.. seperti post aku yang lepas kan aku ada cakap crew aku masuk Showdown 2013 kan.? tak baca lagi.? meh klik SINI dulu.. untuk Showdown 2013 nie diorang buat perubahan sedikit.. ada 3 kategori iaitu Junior, Open and All Star.. untuk kategori Junior pesertanya bawah 18 tahun dan untuk kategori Open dah tentulah tiada had umurkan.. untuk kategori All Star pulak, aku dengar-2 penari yang dijemput khas oleh pihak Showdown sendiri.. wow.. confirm yang hebat-2 nie.. agak-2 Wakaka Crew ada tak.? kita suka Wakaka Crew juga.. ahakx..


crew aku masuk untuk kategori Open, aku tengok pesaing diorang hebat-2 juga semalam.. Return Crew.!! korang mesti buat yang terbaik ok.. Return Crew boleh, JDT pown boleh.. tiba-2 masuk JDT pulak pahal.. haha..

dapat snap 1 gambar jewp.. apa punya cameraman lorh kan..

barisan juri yang mengadili persembahan semalam...
Bboy Full Deck, Junior Boogaloo and juri tetap Joe Flizzow..


pada korang yang tak tahu, Showdown 2013 akan bersiaran pada setiap hari Sabtu, 10.30 malam dan Ahad, 10.00 malam.. dan pada yang terlepas episod yang lepas jangan risau, sebab korang masih boleh tengok dekat Tonton.Com.. tapi kena register dulu lorh.. tak susah pown, register 2 pown free beb.. lepas nii jangan miss setiap episod k.. support crew aku juga tau kalau korang minat..

hari rabu dah terbang ke Sarawak..
Cuti-cuti malaysia..
Bye-2 JB..

No comments:

Post a Comment